Why Donate?

למה לתרום ביצית?

למה להיות תורמת?

לפני הכל, תרגישי כנראה תחושת גאווה ומשמעות כתורמת ביציות. מרבית הנשים שכבר עשו זאת ותרמו מביציותיהן לנשים שמסיבות בריאותיות אינן יכולות להרות, מספרות שההנעה המשמעותית לקבלת ההחלטה יושבת על שיקולים רגשיים, ביניהם: תחושה של אחווה נשית, זכות גדולה ועשיית מצווה. הידיעה שבזכותך, תוכל אישה אחרת להגשים את חלומה ואת הצורך הקיומי כמעט להיות אמא, מנצחת את החששות ואת אי הנוחות שגם הן, צריך להודות, חלק מהתהליך.

ומה לגבי פיצוי כספי? כמובן שיש, הסכום שלו קבוע בחוק, אבל ברוב המקרים הוא אינו המניע המרכזי. מדובר בהחלטה אמיצה שעושות יותר ויותר נשים אמיצות.

החיסיון והחוק

תרומת ביצית היא צעד מבורך, שעשוי להתחיל חיים – ובכך לשנות את חייהן של נשים ומשפחות שלמות, שאינן יכולות להביא לאוויר העולם ילד בדרכים אחרות. הרוב המוחלט של הנשים השוקלות להיות תורמות מן המניין מעוניינות לוודא שהאנונימיות שלהן נשמרת, מסיבות ברורות.

החדשות המעודדות הן שב-B-MOM, בנק הזרע ותרומת ביצית של ביה”ח הרצליה מדיקל סנטר, אנחנו מחויבים לחיסיון שלך ונשמור עליו באופן מוחלט, בהתאם לתקנות משרד הבריאות בנושא ואפילו יותר מכך.

מאגר התורמות

מאגר התורמות העשיר והמגוון של B-MOM מעניק לתורמיו תגמול הולם, אשר בזכותו אנו מסננים את המועמדות באופן הקפדני והמחמיר ביותר – המבטיח עבורכם את תרומת הביצית האיכותית ביותר. לרשותנו יש מבחר תורמות ביציות ישראליות.

תהליך הסינון של תרומת הביצית והתורמות כולל:
ראיון מקיף עם צוות B-MOM המקצועי, איסוף יסודי וקפדני של כל הנתונים והמידע המקיף,
סדרת בדיקות רפואיות נרחבות ומקיפות, הכוללות בדיקת צ’יפ גנטי, בחינת היסטוריה רפואית מקיפה ויסודית ועוד…

הסיבות לצורך בתרומה והעזרה לזולת

כדי שאישה תוכל לתרום ביצית, עליה לעמוד במספר תנאי סף לפי מה שנקבע בחוק תרומת ביצית למשל, אישה בתהליכי פוריות או מתנדבת בטווח הגילאים 35-21, אשר אינה נשואה (למעט מקרים בהם ניתן לכך אישור חריגים) ושעברה בדיקות רפואיות מקדימות ונמצאו תקינות, לרבות רזרבה שחלתית.

מדובר כאן בתהליך מורכב מעט יותר מאשר לתרום זרע, למשל, והוא דורש הירתמות מלאה מצד התורמות, לצד ביצוע בדיקות, הזרקות ושאיבת הביצית עצמה.

חץ כלפי מעלה
חזרה למעלה
Whatsapp